Help / FAQ

Moet ik via het internet bestellen ?
U moet zeker niet via het internet bestellen. Naast onze webshop het wij ook een fysieke winkel waar u onze producten kan zien of een woordje uitleg kan vragen aan onze vakmensen, die u graag begeleiden bij het maken van de juiste keuze van uw product.

Hoe kan ik iets opzoeken op de website ?
1. In het midden bovenaan elke pagina staat er een zoekbalk waar u alles kan intypen waar u op wil zoeken. Op merk, model, (deel van een) omschrijving, etc … Indien u uw zoekopdracht nog meer wenst te verfijnen, kan u links van de zoekbalk eerst een groep aanduiden, waarbinnen u wil zoeken.
2. Via de knop webshop heb u ook nog de mogelijkheid uit een productlijst te kiezen. Als u op het pijltje klikt naast de productgroep, krijgt u een onderverdeling van deze groep. Als u op het groepswoord zelf klikt krijgt u alle producten van deze groep op de hoofdpagina.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat doe ik ?
Wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kunnen we dit niet terughalen. Dat heeft te maken met de grondige beveiliging die we toepassen. Je kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen via volgende link : Wachtwoord vergeten
Geef hier je gebruikersnaam of e-mailadres in en dan krijg je direct een mail waar je het nieuwe wachtwoord kan aanmaken.

Hoe kan ik betalen ?
U kan kiezen uit volgende betaalmogelijkheden afhankelijk van de verzending/afhaling.
– Bij afhaling in onze winkel via telefonische of mail bestelling : contact/cash of bancontact of per voorafgaandelijke overschrijving
– Bij levering aan huis : verschillende betalingsmogelijkheden 
Let wel op met overschrijving dat de reservatie van uw bestelde artikelen en de verwerking ervan pas gebeurt na ontvangst van het volledige bedrag op onze rekening.

Kan ik mijn vooruitgang van mijn bestelling volgen ?
Dit kan zeker ! Na het inloggen in je account kan je rechts bovenaan klikken op “Mijn Account”. Hier kan je onder “Bestellingen” volgen hoe ver het staat met het verloop van je bestellingen.

Kan ik mijn bestelling gratis annuleren ?
Tenzij uw bestelling één of meerdere artikelen bevat dewelke specifiek voor u besteld werden of een montage dewelke reeds uitgevoerd werd, en voor zover de bestelling nog niet verzonden werd, kan deze kosteloos geannuleerd worden.

Heb ik garantie op mijn producten en hoe gaat dat in zijn werk ?
Uiteraard hebt u de wettelijke garantie op uw producten. Bij sommige producten hebt u on-site garantie waarbij u de fabrikant rechtstreeks opbelt of u aanmeldt op de site van de fabrikant voor uw garantie aan te vragen. Deze zal dan zorgen voor de ophaling van het toestel of een hersteller stuur om het product ter plaatse te herstellen.
U kan vanzelfsprekend ook het product door ons laten aanmelden bij de fabrikant. Hierdoor loopt de herstelling natuurlijk wel wat vertraging op doordat het product fysiek bij ons aanwezig moet zijn.

Waar kan ik terecht met vragen/klachten ?
Service staat bij onze firma hoog in het vaandel en wij zullen dan ook alles in het werk stellen om onze klanten tevreden te stellen en de service te bieden die zij verdienen. Helaas gaat er ook bij ons soms wel eens iets mis en bent u niet tevreden over een product of een dienst. Ook in dat geval horen wij het graag van u. Hiervoor kan u terecht om ons contactformulier. Wij proberen u dan binnen de 48 uur een antwoord te geven of een oplossing te vinden voor uw probleem.